Min dag :D

Hej idag har jag typ sovit hela dagen orkade inte gå ut ,,lite senare vid 3 tiden tvättade jag mina kläder och stor städa MIT rum osv... Måste göra mamma lite stolt:) sen ringde casandra och ville gå ut så mötte jag henne i Farsta strand kl8 och vi åkte till Farsta och chilla lite busade lite hahahah sen åkte vi till hökarängen för att köpa Cola och godis allt var stängt förutom Ica däär så vi skämde ut oss i afärren hon spruta facking läppglans på mina händer ochjag hadde i ngen papper så smet över allt på lite mat som låg där hahaha sen kom de som jobba och speonerade vi ba doooog av garv sen på väg hem mötte vi upp fulisar de börja snacka med oss haha vi blev vänner faktiskt hahahh aja men sen kom jag hem kl 11 och aa nu ligger jag bara i sängen ska sova nu men ses imorgon puss alla fina och snälla som läser och fack off alla dumma idioter :***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0