skit jag gått igenom!

Varför ska hela tiden jag bry mig om folk om dom inte bryr dig tillbaks. dom beter sig som om man är smuts, man funkar bra  men sen slänger dom en! Varför ska alltid jag få lida mest! Varförs ska jag ens bry mig om andra! Varför ska jag ens säga att folk är fina för att dom ska sluta klaga på att dom är fula! Varför erbjuder jag mig alltid att ta all skit! Varför ska allt vara så orättvist, varför finns det ens människor som ska sabba för alla och allt! Jag bryr mig inte mer! Varför ska jag vara snäll om ingen är det tillbaks, det funkar inte så allt jag gjort för mina vänner får man plötsligt reda på att de varit falska mot mig hela tiden helt bara sådär? NEJ det räcker nu jag ska inte behöva lida av allt skit de gjort till mig plus att man är fler mot en jävligt onödigt, okej jag erkänner att jag själv kan vara lite bestämd och så men en sak som gör mig sjuukt ireterad på folk som leker att de ska städa rummet eller att den inte kan träffas fast man igentligen kan fast inte vill göra personen sur lixom åååhhh!! varför ljuga säg bara att du inte vill vara idag punkt slut varför ljuga? 
eller om man bråkat med en vän , så helt plötsligt lägger ens bästavän sig i bråket och börjar bråka med personen och försöka göra personen avudjuk på att hon fått en ny bästavän lalalala  osv skit omoget hatar väekligen såånt shiit! men som sagt om de skiter i mig skiter jag tilbaks! livet är inte  bara vänner utan skolan , utbildning , familjen osv ska börja tänka på skolan nu , och inte göra dumheter det är bara slöseri på din tid!! ska gå vidare nu bara försöka glömma allt som hänt orkar inte tänka på det mer!
skolavslutningen då allt var som bäst!<3

Kommentarer
Postat av: anonym

har du skrivit det isåfall bra text<3

2012-07-23 @ 17:09:10
Postat av: mira

skit fin text, finns<3

Svar: tack mira ,snällt kraam<3
Alexandra

2012-07-25 @ 11:30:28
URL: http://miraeliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0